- Scurtă introducere
- Ce este un program?
- Diferite tipuri de limbaj (natural vs formal)
- Limbajul de programare Python
- Să scriem primul program în Python
- Lucru cu variabile și expresii
- Tipuri de valori
- Variabile
- Operatori și operanzi
- Ordinea operațiilor
- Expresii
- Diferite moduri de a interacționa cu interpretorul
- Operații cu șiruri de caractere
- Decizii și Bucle
- Operatori în Python
- Execuție condiționată
- Condiții înlănțuite sau imbricate
- Operații cu variabule (multiple asignări, actualizare, distrugere)
- Intrucțiunea repetitivă while
- Instrucțiunea repetitivă for break, continue
- Structuri de date
- Liste, tuple și seturi
- Operații cu liste
- Parcurgerea unui liste
- Secțiuni de liste
- Metode ale listelor
- Comparație cu structurile de date deja discutate
- Dicționare
- Operații cu dicționare
- Exerciții cu dicționare
- Comparație cu listele
- Liste, tuple și seturi
- Apelul unei funcții
- Valori returnate
- Funcții matematice
- Funcții definite de programator
- Modul de execuție al unui program
- Parametrii și argumente
- Scopul unei variabile
- Lucru cu biblioteci
- Algoritmi de bază
- Recursivitate
- Lucru cu fișiere
- Scrierea și citirea informațiilor
- Lucru cu șabloane
- Interacțiunea cu sistemul de fișiere
- Biblioteci în Python
- Biblioteci standard (selecție)
- os, sys, datetime
- json, xml
- subprocess, threading
- urllib
- argparse
- Biblioteci externe (selecție)
- Biblioteci standard (selecție)
- Classes and objects
- Attributes
- Instances and return values
- Object-oriented features
- The init method
- Operator overloading
- Type-based dispatch
- Polymorphism
- Interface and implementation
- Class attributes
- Class diagram
- Inheritance
- Data encapsulation
- Cum plănuim un joc?
- Modul în care prezentăm povestea jucătorului
- Moduri de interacțiune cu jucătorul
- Exemple de jocuri simple
- Câteva jocuri clasice
- Snake
- Angry Bird
- Flappy Bird
- Bomberman
- Pornind de la o serie de resurse puse la dispoziție de către mentori dar și de la fragmentele de cod pe care le-am dezvoltat împreună până în acest moment, o să începem să proiectăm și să implementăm propriul joc.
- Împreună cu mentorii o să verificăm că toate lucrurile funcționează așa cum ne dorim și ca toți programatorii înainte de o sesiune demonstrativă o să mai rezolvăm câteva probleme înainte de prezentare.
- După care o să prezentăm jocul pe care le-am dezvoltat în cele 6 săptămâni de curs.