Skip to content

Primești CADOU cursul de limba engleză la orice curs te înscrii în martie

  • Cursuri
    • Cursuri
    • Workshopuri
    • Training companii
  • Evenimente
  • Mentori
  • Noutăți
  • Podcast
  • Cariere în IT
  • Consiliere gratuită
Menu
  • Cursuri
    • Cursuri
    • Workshopuri
    • Training companii
  • Evenimente
  • Mentori
  • Noutăți
  • Podcast
  • Cariere în IT
  • Consiliere gratuită
Facebook Linkedin Instagram Twitter
  • Contact
Meniu
  • Ofertă educațională
  • Evenimente
  • Mentori
  • Noutăți
  • Podcast
  • Cariere în IT
  • Consiliere gratuită
Menu
  • Ofertă educațională
  • Evenimente
  • Mentori
  • Noutăți
  • Podcast
  • Cariere în IT
  • Consiliere gratuită
  • Despre
  • Comunitatea Wantsome
  • Contact
  • Mentori
  • FAQ
Menu
  • Despre
  • Comunitatea Wantsome
  • Contact
  • Mentori
  • FAQ
  • Cursuri

Învață să construiești jocuri arcade și jocuri clasice cu Python

Ediția nr. 

1
Descoperi lumea programării, înveți să folosești limbajul Python și dezvolți primele aplicații în Python. Vei primi tips & tricks de la mentori practicieni cu multă experiență în domeniu și vei colabora cu colegii de echipă în diverse proiecte. La finalul cursului vei avea creat propriul tău joc.
  • Mă înscriu

Sau află dacă ți se potrivește:

Contactează consilierul Wantsome

Urmărește ultima sesiune demo

Formular Inscriere Curs
Învață să construiești jocuri arcade și jocuri clasice cu Python

Bun venit în comunitatea Wantsome! Ești în prima etapă din 5, în procesul de înscriere la acest curs! Te rugăm să completezi formularul de mai jos cu date corecte – durează numai 5 minute iar noi te vom contacta repejor!

1. Formular înscriere
2. Test de cunoștințe*
3. Interviu & Consiliere
4. Formarea grupei & Semnarea contractului de studii
5. Începerea cursului

Desfășurare

online

Număr cursanți

10

Dată începere

TBA

Durată (săptămâni)

6

Format

Cursul se desfășoară de 3 ori pe săptămână; zilele de curs urmează să fie anunțate.

Destinat

Elevi de gimnaziu și liceu

Experiență tehnică

Fără experiență

Preț total (EUR)*

510

Rată (EUR)*

510

* Plata se face în RON, la cursul valutar dat de BNR, din ziua semnării contractului.

PROMO

● Discount-ul prieteniei: înscrie-te împreună cu un prieten și primiți fiecare discount de 10%
  • Mă înscriu

Mentori

Robert Ciobotaru

Bine de știut

Mulți nu știu, însă cunoștințele IT nu se însușesc în ședințe 1 la 1, ci în echipă. Cursul poate fi urmat de acasă, de la terasă, de la bunici, de la mare sau de la munte alături de colegii online!

Programă

I. Limbajul Python
  1. Scurtă introducere
    • Ce este un program?
    • Diferite tipuri de limbaj (natural vs formal)
  2. Limbajul de programare Python
  3. Să scriem primul program în Python
  4. Lucru cu variabile și expresii
    • Tipuri de valori
    • Variabile
    • Operatori și operanzi
    • Ordinea operațiilor
    • Expresii
  5. Diferite moduri de a interacționa cu interpretorul
  6. Operații cu șiruri de caractere
  7. Decizii și Bucle
    • Operatori în Python
    • Execuție condiționată
    • Condiții înlănțuite sau imbricate
    • Operații cu variabule (multiple asignări, actualizare, distrugere)
    • Intrucțiunea repetitivă while
    • Instrucțiunea repetitivă for break, continue
  8. Structuri de date
    • Liste, tuple și seturi
      • Operații cu liste
      • Parcurgerea unui liste
      • Secțiuni de liste
      • Metode ale listelor
      • Comparație cu structurile de date deja discutate
    • Dicționare
      • Operații cu dicționare
      • Exerciții cu dicționare
      • Comparație cu listele
II. Funcțiile în Python
  1. Apelul unei funcții
  2. Valori returnate
  3. Funcții matematice
  4. Funcții definite de programator
  5. Modul de execuție al unui program
  6. Parametrii și argumente
  7. Scopul unei variabile
  8. Lucru cu biblioteci
  9. Algoritmi de bază
  10. Recursivitate
  11. Lucru cu fișiere
    • Scrierea și citirea informațiilor
    • Lucru cu șabloane
    • Interacțiunea cu sistemul de fișiere
  12. Biblioteci în Python
    • Biblioteci standard (selecție)
      • os, sys, datetime
      • json, xml
      • subprocess, threading
      • urllib
      • argparse
    • Biblioteci externe (selecție)
III. Programare orientată obiect
  1. Classes and objects
  2. Attributes
  3. Instances and return values
  4. Object-oriented features
  5. The init method
  6. Operator overloading
  7. Type-based dispatch
  8. Polymorphism
  9. Interface and implementation
  10. Class attributes
  11. Class diagram
  12. Inheritance
  13. Data encapsulation
IV. Ce sunt jocurile Arcade?
  1. Cum plănuim un joc?
  2. Modul în care prezentăm povestea jucătorului
  3. Moduri de interacțiune cu jucătorul
  4. Exemple de jocuri simple
  5. Câteva jocuri clasice
    • Snake
    • Angry Bird
    • Flappy Bird
    • Bomberman
V. Să ne dezvoltăm propriul joc
  1. Pornind de la o serie de resurse puse la dispoziție de către mentori dar și de la fragmentele de cod pe care le-am dezvoltat împreună până în acest moment, o să începem să proiectăm și să implementăm propriul joc.
VI. Ultimile retușuri și marea lansare
  1. Împreună cu mentorii o să verificăm că toate lucrurile funcționează așa cum ne dorim și ca toți programatorii înainte de o sesiune demonstrativă o să mai rezolvăm câteva probleme înainte de prezentare.
  2. După care o să prezentăm jocul pe care le-am dezvoltat în cele 6 săptămâni de curs.

Materiale video

Articole despre curs și povești de succes

S-ar putea să te intereseze și cursurile

Exam Preparation

Curs de Introducere în Programare

React

Vezi toate
  • Politica (prietenoasă) privind prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Termeni și condiții
  • ANPC
Menu
  • Politica (prietenoasă) privind prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Termeni și condiții
  • ANPC

Produse

  • Cursuri pentru adulți
  • Cursuri pentru elevi
  • Workshopuri
  • Evenimente gratuite
  • Training companii
Menu
  • Cursuri pentru adulți
  • Cursuri pentru elevi
  • Workshopuri
  • Evenimente gratuite
  • Training companii

Wantsome

  • Despre
  • Comunitatea Wantsome
  • Contact
  • Mentori
  • FAQ
Menu
  • Despre
  • Comunitatea Wantsome
  • Contact
  • Mentori
  • FAQ

Cele mai noi pe blog

“Sparking Joy” în BA: ce trebuie să știe un Business Analyst

Cum devii programator și ce cursuri IT să faci pentru asta

„Wantsome e ca o familie, care te susține și te ajută să-ți găsești drumul, asta dacă și tu ești hotărât și perseverent.”

© 2020 Wantsome. Toate drepturile rezervate.
Facebook-f Linkedin Instagram Twitter Youtube
exit intent image
office working image

Mai stai un pic​

Ai nevoie de răspunsuri pe care doar un specialist HR ți le poate oferi? Programează acum o ședință gratuită de consiliere!

Programează o consultație gratuită